jak dbac o auto z lpg

jak dbac o auto z lpg Tak więc, współczynnik ubóstwa w regionie nadmorskim jest 64,0% wobec 85,5% w regionie południowym. Jeśli widzimy ogólny trend, okazuje się, że 80% rodzin wiejskich prowadzą bolesne życie w kraju. I straciliśmy wiele możliwości inwestycyjnych ze względu na brak dostępności podstawowej infrastruktury w naszym kraju. Jest martwy państwa na zewnątrz i to jest prawdziwym zmartwieniem dla inwestorów, aby rozpocząć coś nowego w Orissa. Gospodarka państwa poniósł ogromne straty w zakresie Rs 13.230 crore z powodu katastrof naturalnych od 1998-2003. Ponad 90% planu nakładów państwa jest finansowana z pożyczek.

Problem

Sezonowe migracja stała się ważną strategią utrzymania dla wielu Oriyas. Setki tysięcy ludzi migruje do innych państw, do pracy jako robotnicy płac. W adiwasi, Harijans i do tyłu mieszkańcy klasy są zawsze walczą o ich podstawowych potrzeb (tj żywności). http://fizjosport.krakow.pl Po zbiorach, mieszkańcy, którzy są zaangażowani w pola ryżowego stać bezrobotnych. Raczej nie dostaną żadnych szans w swoich wioskach, aby utrzymać swoje codzienne wydatki. Ile dni, będą siedzieć bezczynnie? Niektóre z nich uzyskać możliwość pracy w piecach cegły w państwie macierzystym. A co z milionami rolników po żniw? Muszą pracy; chcą pieniędzy, aby spełnić ich wymagania minimalne. Bez namysłu, musieli opuścić swoje wioski i swoje domy w poszukiwaniu „praca za żywność” i rozpocząć swoją podróż do krajów sąsiadujących do pracy w budownictwie, w tkania, w hotelach lub rickshaw- i koszyk ściągaczy. To nie jest nowa historia, to jest powtarzane co roku od 1965 roku tendencja ta została rozpoczęta przez Harijans, który nie mógł dostać żadnej pracy po zakończeniu zbiorów była skończona.

Problem z tym odcinku migracji jest pośrednikiem, wykonawca pracy, który jest bardziej znany jako Sardar. Rola Sardar jest stado robotników i zorganizowane w małych grupach i wysłać je do innego miejsca przeznaczenia.
Artykuł dzięki: